lauantai 5. maaliskuuta 2016

MAGEETA ELÄMÄÄ – kuinkas muuten?

Siitä on vierähtänyt luvattoman pitkä aika, kun viimeksi olen jakanut teidän kanssa elämääni, mutta ei se mitään, tässä olen taas. Koska aikaa on kulunut, päätin uudistua ja annoin juhlallisesti blogilleni uuden nimen, joka on nyt Mageeta elämää. Olen superinnoissani, toivottavasti tekin!

Viime aikoina mulle on tapahtunut mullistava elämänmuutos, olen nimittäin muuttanut uuteen kaupunkiin ja aloittanut opiskelut. ( …joo, intohimoisen kuntoilun ohella harrastan nykyään myös päivittäistä aivojumppaa :D ) Täällä blogissa haluan jakaa teidän kanssa elämääni, kertoa vähän opiskelijan arjestani ja kaikesta siitä mikä inspiroi - tyyliä tietenkään unohtamatta!

Tällä hetkellä ihanimpia asioita ovat aamulenkit Tammerkosken rannalla, höyryävä kuppi kahvia aamun ensimmäisellä luennolla ja ehdottomasti kunnon laukku joka ei jätä pulaan raskaimmankaan tenttikirjavyöryn alla!

Tässä tunnelmia uudesta kotikaupungistani Tampereelta!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti